מהסלולרי אל הקיר – מתנות בעיצוב אישי שלא מפסיקות לרגש
כולנו מסתובבים עם לא מעט אלבומי תמונות במכשיר הסלולרי שלנו – של הכלב, האחיין, של הטיול האחרון
ללונדון או של יום ההולדת שלוש של הילד, אבל כמה פעמים אנחנו באמת מסתכלים על התמונות הללו? כמה
אנחנו מראים אותן לאנשים אחרים?
אמנם עולם הצילום הלך והתפתח בשנים האחרונות, מאז רוב המכשירים הסלולריים מצוידים במצלמות שלא
היו מביישות צלמים מקצועיים, ואנחנו הופכים ליותר ויותר ויזואליים, אבל אי אפשר להכחיש שקיים גם געגוע
מסוים, לפתח תמונות, לדפדף באלבומים, לתלות מסגרות עם הזיכרונות היפים ביותר שלנו על הקיר, ולהגיש
לאנשים האהובים עליי מתנות שעשויות מאותם זיכרונות מרגשים.
החוויות קמות לחיים
שי לנדוור, הבעלים של לנדוור צילום וסלולר, החליט להפוך את חנות הסלולר שלו למקום בו כל החוויות קמות
לחיים בדמות מתנות מרגשות ותמונות שאי אפשר להפסיק להסתכל עליהן. בחנות, יכולים הלקוחות להגיע,
לשלוח תמונות ישירות מהסלולרי, לבחור אילו תמונות הם רוצים לפתח ואילו מתנות ירצו להכין באמצעותן ותוך
שעה יקבלו מוצר מוגמר, עטוף ומוכן למסירה.
כבר למעלה מעשור שנמצא שי בתחום הסלולר, כאשר את החנות פתח בקניון אבן יהודה לפני 7 שנים. בתחילת
דרכה היית ה החנות מעבדת בוטיק לכל צרכי הסלולרי הכוללים מכירת מכשירים חדשים, ביצוע תיקונים מקיפים
לכל המכשירים, מכירת אביזרים שונים ועוד. לפני שנתיים הבין שי כי אנשים רבים מחזיקים את הסלולרי
כמצלמה והחליט להקים מחלקה מיוחדת של צילום בחנות שתאפשר ללקוחות לפתח תמונות באופן מיידי ולהפוך
אותן למתנות.
אז איך מכינים מתנה?
בין המוצרים המוצעים בחנות יוכלו הלקוחות ליצור קנבסים, פוסטרים, הדפסה על כוסות, כריות וחולצות,
הדפסת תמונות על עץ, אבני בזלת וזכוכית ועוד שלל אפשרויות מיוחדות. והביצוע? קל מאין כמוהו. הלקוח
שולח בוואטסאפ ישירות מהסלולרי שלו לחנות את התמונות שהוא רוצה לפתח או להפוך למוצר, ותוך שעה
המוצרים מוכנים לאיסוף. "המטרה שלנו הייתה לעשות לאנשים את החיים קלים" מספר שי. "אנחנו סוגרים
ללקוח את כל הפינות. הוא מגיע עם הסלולרי שלו, יכול לתקן אותו, לקנות לו כיסוי מגן ועל הדרך גם לפתח את
החומר שנמצא במכשיר ולייצר ממנו מוצרים למזכרת. זה קונספט ייחודי שאנחנו המצאנו, והלקוחות לא
מפסיקים לשבח. ובניגוד למקומות אחרים ב הם הייצור לוקח כמה ימים, אצלנו הכל מוכן תוך שעה אחת בלבד".
לצד המתנות המקסימות שניתן לייצר ללקוחות הפרטיים, שי מייצר גם מתנות בכמויות גדולות לחברות, ועדי
עובדים ובתי ספר. לאותם ארגונים גדולים ניתן לייצר בכמויות גדולות ובעלות נמוכה מזכרות ומתנות מרשימות.
"חברה אחת הגיעה אלינו כי רצתה לחסוך בשימוש בכוסות חד פעמיות, לטובת הסביבה והחליטה שלכל עובד
יהיה את הספל שלו" מספר שי. "ייצרנו עבורם ספלים עם לוגו של החברה וציור קומיקס של כל עובד, באופן
אישי, וזה יצא מקסים".
ומה עם מעבדת התיקונים?
מלבד המתנות, חנות "לנדוור צילום וסלולר" הייתה ונשארה קודם כל מעבדת תיקונים איכותית לכל סוגי
המכשירים הסלולריים כאשר באמתחתה כמה יתרונות עיקריים. ראשית, 95 אחוזים מסוגי התיקונים שיכולים
להתבצע במקום, מתבצעים באותו היום. הלקוח מגיע, מוסר את המכשיר לתיקון ומקבל אותו בחזרה תוך שעה,
ובמקרים מורכבים יותר מספר שעות. שנית, באם התיקון מורכב יותר או מצריך הזמנה של חלק שאינו במלאי,
מספקים ב-"לנדוור" שירות של מכשיר סלולרי חלופי ללקוח, כדי שלעולם לא תישארו ללא מכשיר, כאשר
שיאומי ועוד, ומציעים כמובן גם ,LG, המכשיר שלכם בתיקון. בחנות מלאי של כל חלקי החילוף לאייפונים, גלקסי
מגוון של אביזרים הכוללים מגנים, כיסויים, אוזניות ועוד לרוב המכשירים הסלולריים בשוק.
לצד זאת, החנות היא חנות זכיינית של חברת "פלאפון", ובשל כך יכולה להציע מכשירים סלולריים של החברה
במחירים זולים יותר ממה שמוכרת החברה בעצמה, כאשר גם האביזרים המקוריים המוצעים בחנות יהיו בכ -
20% זולים יותר ממחירם במרכזי השירות של החברה. כל המכשירים נמכרים עם שנתיים אחריות והם אף
מציעים את הקווים במחירים הזולים ביותר. השירות שלהם טוב במיוחד עבור לקוחות ממהרים שלא מעוניינים
לבזבז שעות במרכזי השירות ובנקודות המכירה, משום שכל התהליך מתרחש בחנות במהירות רבה. הלקוח
מגיע, רוכש קו ומקבל ניוד מכל חברה מתחרה אחרת בכמה דקות בלבד. "שיחת הניוד והאקטיבציה של כרטיס
הסים היא שיחה שיכולה לקחת חצי שעה ואפילו שעה" מסביר שי, "ובמקרים רבים, הלקוח צריך לחכות לקבל
את כרטיס הסים בדואר ולהחליף אותו למכשיר החדש, כל המהלך לוקח זמן רב. אנחנו עושים את הכל אצלנו,
תוך 10 דקות".
אם אתם לא גרים באזור, "לנדוור צילום וסלולר" מציעים לכם את אתר האינטרנט הנוח שלהם, בו תוכלו לרכוש
הכל ולקבל את המוצרים אליכם הביתה, מבלי לצאת מפתח הדלת.
"בשנתיים האחרונות אני זוכה ליהנות מלראות לקוחות מאושרים" אומר שי. "תחום הסלולר הוא לא תחום מאד
שמח. אנשים מגיעים עם מכשיר תקול, שנפל או אבד. אבל כשנכנסתי לתחום הצילום והמתנות, פתאום אני
זוכה לראות אנשים ברגעים המאושרים שלהם, זה כיף, יש בזה סיפוק גדול לנשמה".
לנדוור צילום וסלולר
כתובת: המייסדים 41 , קניון אבן יהודה
טלפון: 055-9595000
המספר לשליחת תמונות.
https://www.pic-cell.co.il/ : אתר
https://www.facebook.com/landvermobile/ : פייסבוק

אתר האינטרנט מופעל ע”י חברת פיקסל והשימוש והקנייה בו הינם כפופים לחוקי תקנון זה. כל רכישה באתר מהווה הסכמה לתנאי תקנון זה וכן הסכמה להתקשרות בין הצדדים. כל המבצע רכישה באתר מצהיר בעצם פעולת הרכישה כי הוא מכיר את כללי התקנון, מסכים לתחולתם
וכן כי לא תהיה לו או לכל נציג מטעמו כל טענה או תביעה כנגד חברת פיקסל מלבד טענה הנוגעת להפרת ההתחייבות של חברת פיקסל כלפי חוקי תקנון זה.

כל אדם שמלאו 18 שנים (או חברה הרשומה ברשם החברות בישראל), בעל כתובת דואר אלקטרוני ובעל כרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי או בעל חשבון PayPal פעיל, רשאי לרכוש באתר החברה.

על הלקוח להזין את פרטיו המדוייקים ע”מ למנוע תקלות באספקת הסחורה. מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית ולקוח שיעשה זאת צפוי להליכים משפטיים כנגדו.

חברת פיקסל מתחייבת לא לעשות שימוש לרעה בפרטים שנמסרים ע”י הלקוחות וכן מתחייבת לא להעבירם לשום גורם חיצוני.

במידה ואזל מוצר מן המלאי עקב סיבות שלא היו ידועות בעת ההזמנה, חברת פיקסל תהיה רשאית להודיע ללקוח על ביטול הרכישה. במצב זה הלקוח לא יחוייב בעבור הרכישה וחברת פיקסל תנסה להציע ללקוח מוצר חלופי.

חברת פיקסל מתחייבת לספק כל מוצר שנרכש ע”י הלקוח תוך 14 ימי עסקים.

חברת פיקסל לא תהיה אחראית על עיכוב באספקת המוצרים הנרכשים במקרים הבאים:

א) כל סיבה שאינה בשליטת החברה לרבות שביתה אצל ספקי שירותי ההובלות או הדואר הדרושים לצורך אספקת המוצר ללקוח או זמני חגים ומועדי ישראל וכו’.

ב) במקרה של כח עליון כגון מלחמה, פעולות טירור ואיבה, מפגעי טבע ומצבי חירום.

חברת פיקסל לא תהיה אחראית לכל סעד שיידרש מצד הלקוח עקב עיכוב באספקת הסחורה שלא באחריותה.

כל מוצר נשלח לבית הלקוח בצירוף חשבונית. האחריות ניתנת רק בצירוף חשבונית הרכישה. האחריות איננה תקפה במקרים של שימוש בלתי סביר במוצר, שבר או קורוזיה. תקופת האחריות משתנה ממוצר למוצר.

לא ניתן להעביר תעודת אחריות לצד ג.

תמונות המוצרים המוצעים למכירה באתר הן לצורך המחשה בלבד.

כל מוצר שנרכש נשלח ללקוח באריזתו המקורית.

מדיניות החזרת מוצרים:
כל הרוכש מוצר באתר פיקסל רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ,ניתן להחזיר מוצר תוך 14 ימים, בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר ולא יוצר במיוחד לדרישות הלקוח והוא מוחזר באריזתו המקורית.
הלקוח יישא בעלויות המשלוח חזרה לבית העסק – חברת פיקסיל המייסדים 41 ,קניון אבן יהודה

לקוח רשאי לבטל עסקת רכישה בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981. במקרה זה יוטלו על הלקוח דמי ביטול בשיעור 5% משווי הרכישה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.

חברת פיקסל תהיה רשאית לבטל עסקת רכישה במקרים הבאים:

א) נפלה טעות סופר כלשהי, בין אם היא קשורה לתיאור המוצר ובין אם היא קשורה למחירו.

ב) ארעה תקלה טכנית או בעיית תקשורת המונעת מהגולשים לבצע שימוש תקין באתר.

ג) במקרה של כח עליון כגון מלחמה, פעולות טירור ואיבה ו/או כל אירוע אחר המונע השלמת מכירה תקינה.

הודעה על ביטול עסקת רכישה תימסר ללקוח תוך זמן סביר ע”י שיחת טלפון ו/או דואר אלקטרוני.

באתר זה הקניה מאובטחת!
פרטיות המידע שמוסרים לקוחותינו חשובה לנו ביותר. באתר זה הקפדנו לאבטח את הקניה בתקן אבטחה העומד בדרישות אבטחת אתרים מחמירות בטכנולוגיית SSL"" . המידע הנמסר באתרנו לטובת ביצוע ההזמנה לא מועבר בשום מקרה ואופן לידי צד שלישי.

חברת פיקסל היא בעלת זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר. אלו כוללים את מבנה האתר, עיצובו הגרפי, מרכיביו הצורניים, הטקסטים שלו וכן כל הקבצים המצורפים אליו לרבות תמונות, סרטוני וידאו וכל סימן מסחרי. חל איסור מוחלט על הפצה, העתקה, העברה, פרסום, שיווק ומכירה של אחד מהתכנים הנ”ל או חלק מהם אלא אם כן ניתנה לכך הסכמה בכתב מחברת פיקסל.