סינר עם הדפסה אישית

לנדוור חנות צילום וסלולר

סינר עם הדפסה אישית

סינר מתנה מקורית לחובבי הבישול והאפייה או לתינוק
בן או בת הזוג שלכם אוהבים לבלות שעות ארוכות במטבח בבישולים או באפייה? החברה הכי קרובה שלכם אוהבת לבשל לבני המשפחה ולחברים הטובים מאכלים מיוחדים? מכירים אנשים חובבי בישול ואפייה שחוגגים בקרוב יום הולדת או אירוע משמח אחר? אם אתם מחפשים עבורם מתנה מקורית ומיוחדת במינה, סינר עם הדפסה אישית הוא הדבר הבא! מעבר להיותו פריט שימושי מאד במטבח, ולא משנה אם מדובר בחובבן או באדם מקצועי, ההדפסה האישית עליו היא מזכרת נפלאה ש"מקפיצה" את המתנה.

לחץ כאן למעבר למוצר


סינר שילווה אותנו במטבח
זה יכול להיות סינר עם הדפסות של תמונות או ציורים או סינר עם הדפסה של משפט מפתח חשוב שרלוונטי למטבח או כל משפט אחר בעל משמעות, סינר כזה הוא מתנה מושלמת לחובבי הבישול והאפייה שזקוקים לסינר תוך כדי העבודה. את הסינר ניתן להזמין אונליין במהירות ובקלות וגם לבחור עם ההדפסה שאותה רוצים. אין צורך להגיע לחנות ולבזבז שעות ארוכות בחיפושה וגם במציאת חנייה. מהבית או מכל מקום אחר שרוצים אפשר לבצע את ההזמנה.

אישי ויפה
ויש גם סינר עם הדפסה אישית לתינוק או תינוקת שהיא אישית יכול להיות תוספת נהדרת לכל מתנה אחרת או לבוא כמתנה בפני עצמה. אפשר כמובן לצרף ברכה שרלוונטית לאירוע שבגינו הוא הוזמן. האפשרויות הן רבות והסוד הוא להגיע, בסופו של דבר, אל הכתובת הנכונה שתוכל לבצע את ההדפסה: הדפסה על סינר איכותי מאד וגם הדפסה שאיננה דוהה עם הזמן או מתקלפת או נהרסת בכביסה. מומלץ להשוות בין כמה אפשרויות שונות, להתייחס אל הבד שממנו עשוי הסינר וגם למידותיו, במידה ומגיע במידות שונות.

מחפשים מתנה מקורית ושימושית לחובבי הבישול והאפייה או לתינוק? חשוב לכם שזו תהיה מתנה שתשמש גם כמזכרת עבור המקבלים אותה ושמחירה יהיה סביר? פיקסל היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החנות מתמחה במכירת גאדג'טים, לרבות חולצות מודפסות, תוך שימת דגש רב מאד על איכות גבוהה ועל מחירים אטרקטיביים. לסקירת כלל מוצרי ושירותי החנות, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון התקשרו ל – או 0559595000 ווטאפ 077-324383 הישאר מעודכן עם המבצעים שלנו בעמוד הפייסבוק שלנו

כתיבת תגובה