הדפסת תמונות מהאינסטגרם

לנדוור חנות צילום וסלולר

הדפסת תמונות מהאינסטגרם

הדפסת תמונות מהאינסטגרם אחד היישומים החינמיים והפופולאריים ביותר ברחבי העולם הוא האינסטגרם.  אפליקציה חינמית זאת נועדה לשתף סרטונים קצרים ותמונות ברשתות החברתיות וכן באמצעות הדיוור האלקטרוני. פונקציה נוספת של יישום זה היא הרשת החברתית שלה בה משתמשים עוקבים אחד אחר השני ונחשפים לתמונות ולסרטונים של אותו המשתמש אחריו הם עוקבים.

טרנד הצילום וההדפסה
בשנים האחרונות החל טרנד חדש בקרב משתמשי האינסטגרם, טרנד הדפסת תמונות מהאינסטגרם. למעשה, רוב האנשים שהורידו את היישום והחליטו להיות חברים ברשת החברתית אינסטגרם הם אנשים שהצילום והחשיפה דיברו אליהם והם רצו לשתף חברים באותן תמונות וסרטונים שונים. אך מה ניתן לעשות לגבי שיתוף אנשים שאינם חברים באינסטגרם, כמו למשל ההורים, סבא וסבתא או חברים שאינם משתמשים ביישום זה ומה קורה כאשר מבין כל אותן תמונות אתם גאים במיוחד בתמונה מסוימת ומעוניינים להדפיס אותה מהאינסטגרם, להגדיל אותה, לבחור לה מסגרת ולתת אותה במתנה לחברה או חברה או לבן משפחה יקר? התשובה היא: מזמינים הדפסה מחנות אונליין של אותה תמונה (או תמונות) אותה אתם אוהבים באינסטגרם.

האפשרויות השונות – הדפסה

  • אלבומים – כיום, תוכלו להזמין מחנות אינטרנטית שירותי הדפסה של התמונות בהן אתם מעוניינים מהאינסטגרם ותוכנות נוספות. כל שתצטרכו לעשות הוא לבחור את אותו האלבום בו אתם מעוניינים להדביק את התמונות המודפסות, להזמין הדפסה של אותן תמונות בהן אתם מעוניינים ולספק את הכתובת אליה אתם מעוניינים שהמתנה תגיע.
  • הדפסה על מוצרים – אפשרות נוספת של שירות הדפסת תמונות מהאינסטגרם היא לשלב תמונה כמתנה על ידי בחירת התמונה אותה אתם מעוניינים שנדפיס מהאינסטגרם ואותו המוצר עליו אתם מעוניינים שנדפיס את התמונה והרי המתנה מוכנה. האפשרויות רבות, ביניהן: הדפסת תמונה על חולצה, על סינר לתינוקות, על מחזיקי מפתחות, מגנטים, תיק, פאזלים, פדים לעכבר ועוד.
  • הדפסה על קנבס, פוטו או קאפה – כאן כל שתצטרכו לעשות הוא להתחבר אל חשבון האינסטגרם שלכם, לבחור את התמונה הרצויה ולתת לנו לעשות את שאר העבודה.

מעוניינים להפתיע מישהו יקר עם תמונה מקסימה שמתנוססת אצלכם בחשבון האינסטגרם? התקשרו אלינו לטלפון 077-3243831 , אמרו לנו איזו תמונה תהיו מעוניינים להדפיס ועל איזה מוצר ואנחנו נספק לכם את ההדפסה המושלמת! התקשרו עכשיו

כתיבת תגובה